sobota, 12 listopada 2016

5 rzeczy, które uwielbiam w jesieni!

Mimo depresyjnej aury,zimnych poranków i szalejącej dookoła grypy, jesień to moja ulubiona pora roku :) Co w niej lubię najbardziej?

1. Kolorowe liście
Uwielbiam spacery po parku w jesienne słoneczne dni (szkoda, że jest ich tak mało). Kolory na drzewach są cudowne. Na zdjęciu Park Maćka i Doroty w Krakowie.

2. Gorące napoje! 
Jestem fanką herbaty nawet w upalne dni, ale jesienią smakuje najlepiej - z cytryną, sokiem malinowym czy specjalne jesienne smaki korzenne :) Pod kocykiem, podczas oglądania ulubionych seriali lub czytania. Do tego koniecznie ciasto z sezonowymi owocami.

3. Długie wieczory z książką! 
Kiedy na dworze szybko robi się ciemno to najlepsza pora na nadrabianie czytelniczych zaległości :)

4. Grube, ciepłe swetry, wielkie szaliki i botki! Jesień jest moją ulubioną modową porą roku.

5. Świeczki. Jesienią robią najlepszy nastrój.


A Wy? Lubicie jesień?

10 komentarzy:

  1. oj herbatka, grube swetry i świeczki to przepis na wieczór idealny:)
    Zostaje na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię prawie te same rzeczy co Ty, z tą różnicą, że nie cierpię kurtek i swetrów! Ale jesienne wieczory, pod kocem, z książką i herbatą z sokiem malinowym są bardzo miłe :)
    Powodzenia w rozwijaniu świeżego bloga.
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, nie, ja zdecydowanie jestem z Tych ciepłych, letnich osób :) Dostrzegam w jesieni pewne plusy, ale nigdy nie stanie się to moje ulubiona pora roku. Cóż zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię jesień m.in. za modę :) Lubię ubierać się na cebulkę, a latem jednak ubieramy na siebie jak najmniej w upały i nie można poszaleć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. latem to zakładam praktycznie byle co, byle się nie zgrzać :D jesienią i zimą można poszaleć, to fakt :)

      Usuń
  5. Ja również to wszystko uwielbiam!
    Szczególnie jak gdzieś idę gdzie jest mnóstwo kolorowych liści, to aż mam lepszy nastrój, bo to tak pieknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 November girl. Blog lifestylowy. , Blogger